מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייה
סגירה
  • הצהרת נגישות

ניהול פייסבוק והדרכות פייסבוק

מגוון פתרונות לעסקים בכל גודל - שיטת העבודה נקבעת בשיתוף הלקוח ועל פי בחירתו.

 

ניהול מלא - תוכן וקמפיינים

פתרון הוליסטי מקיף הכולל בניית אסטרטגיית תוכן, תוכנית עבודה ו"עוגנים" של תוכן לפעילות בעמוד העסקי, כתיבה של תכנים לעמוד, העלאת פוסטים וניהול שווטף של התכנים, ניהול קמפיינים וקידום ממומן של תכנים מהעמוד.

ייעוץ תוכן 

בפורמט זה אני לוקח על עצמי את כל עולם התוכן בעמוד העסקי - בניית אסטרטגיית תוכן, תוכנית עבודה ו"עוגנים" של תוכן לפעילות, כתיבה של תכנים לעמוד, העלאת פוסטים וניהול שווטף של התכנים. בשנים האחרונות צברתי ניסיון רב בעבודה מול משרדי פרסום שמנהלים עבור לקוחותיי את הקמפיינים ומערך הפרסום בדיגיטל.

ניהול קמפיינים 

בשיטת עבודה זו הלקוח מנהל את התוכן ומעלה את הפוסטים בעמוד העסקי. אני אחראי על בניית הקמפיינים וקידום הפוסטים עבורו. השרות כולל ניתוח קהלי יעד וטירגוט שלהם במערכת הפרסום של פייסבוק, בניית קמפיינים, מעקב ואופטימיזציה שוטפים לביצועי הקמפיין.

 

שירותי ייעוץ והדרכה

בשנים האחרונות אני מלווה עסקים, עצמאיים, מרצה ומעביר הדרכות במסגרות רבות ומגוונות לצורך לימוד היסודות ושיפור הפעילות העסקית בפייסבוק ובאינסטגרם. מערך ההדרכה שלי גמיש ומותאם לצרכי הלקוחות ולמשאבים העומדים לרשותם. 

  • הרצאות חד-פעמיות להכרות כללית עם זירת הסושיאל או לצורך שיפור סוגיות נקודתיות.

  • מערכי שיעור/סדנאות של 5-3 מפגשים (בהתאמה ללקוח).

  • ליווי והדרכה "אחד על אחד" לבעלי עסקים קטנים במחיר נגיש.

בכל ההדרכות וההרצאות אני משלב תובנות "מהשטח", על בסיס ניהול של עשרות עמודי פייסבוק עבור ארגונים שונים - גם בהיבטי תוכן וגם בפרסום וקידום ממומן ברשת.

בין היתר העברתי ואני מעביר הדרכות במסגרת הקורס "מאסטר לעסקים", הכשרות לסוכנים בחברות ביטוח, גופי אקדמיה, מוסדות תרבות, קבוצות של עצמאים ובעלי עסקים, ועוד.

ניהול פייסבוק והדרכות פייסבוק